Jak ocenic jakosc wina

Jak ocenic jakosc wina

Mózg zdrowia – 10 kroków, aby utrzymać mózg w zdrowiu

Niedawny raport interesujące z Sojuszu na rzecz badań nad starzeniem zachęca nas wszystkich, aby nasze mózgi zdrowych. To ważne, jak wiek, ale również ważna w każdym wieku.

O tej porze roku, kiedy ludzie robią wszelkiego rodzaju uchwał, jeden z najczęściej ma na celu poprawę naszego stanu zdrowia, w taki czy inny sposób.

Może to również obejmować prowadzenie zdrowego nasz mózg. Tutaj znajduje się lista działań, które można podjąć, i sprawiają, że część swojego życia, aby zapewnić twój mózg pozostaje w najlepszym stanie.

Krok 1 – Jedz Brain-zdrowej diety.

Czym jest mózg-zdrowa dieta?

Jest to taki, który jest bogaty w omega-3 kwasy tłuszczowe (powszechnie występujących w rybach, specjalnie karmione kurczaka (poprzez ich jaj) niektóre owoce i http://www.lexart-kancelaria.pl warzywa), olejki wynosi jedynie białek, obfite przeciwutleniaczy (znaleziono w wielu naturalnych produktów spożywczych) Działki owoców i warzyw, produktów bogatych w witaminę B (takie jak soczewica); minimalne kwoty lub nie tłuszcze trans; i bogaty w błonnik nie przetworzonych węglowodanów.

Krok 2 – Bądź aktywny umysłowo

Każdego roku postanowienie, aby dowiedzieć się czegoś nowego. Niech to będzie język, umiejętność, niektóre taniec, coś nowego każdego roku. Trzymaj swój umysł aktywny.

Z dala od telewizora jak to tylko możliwe, i zastąpić go z komputerem.

Na zajęcia w coś, i czytać jak najwięcej jak to tylko możliwe. Mózg potrzebuje tych bodźców, aby utrzymać swoje poziomy poznawcze.

Krok 3 – Ćwicz regularnie

Nic nie jest tak ważne dla ciała i mózgu jako regularne ćwiczenia.

Regularne ćwiczenia zawsze poprawia krążenie, poprawia jeden koordynację, a także pomaga zapobiegać warunki, które zwiększają ryzyko demencji, takich jak choroby serca, udaru mózgu i cukrzycy.

Krok 4 – Pozostają aktywni społecznie

Artykuł dzięki: