Wino chroni przed nowotworami

Po tym wszystkim, co jest celem robi nic nie cieszyć – to tortury i szybki sposób, aby ustawić się na niepowodzenie. To nie musi tak być. Pomyśl o rzeczach, że cieszył się robi jako dziecko lub nastolatek i rozpocząć tam: kolarstwo, turystyka, taniec, spacery, pływanie, tenis, bieganie itp Dołącz do klubu, dostać psa lub zadzwonić do przyjaciela. Co najmniej 30 minut ćwiczeń sercowo-naczyniowych jest wszystko, czego potrzebujesz każdego dnia, aby można czerpać korzyści. Ćwiczenia mogą być także elementem praktyki duchowej i sposób wrócić w kontakcie z naturą i siebie. Gdy dni stają się coraz dłuższe i latem jest na nas, dostając na zewnątrz, aby uzyskać pewne ćwiczenia jest koniecznością. Świeże powietrze, słońce, żywe kolory i stworzenia wszystkim wpływa na nasze zmysły i zwiększają nasze doświadczenie, co to znaczy czuć się żywy, czujny i świadomy. Jest to „żywność” też, jak my metabolizowania doświadczenie życia przez każdy z naszych zmysłów.

I oddychać. Oddychanie jest bardzo ważnym elementem każdego programu ćwiczeń. Jeśli masz ponad wywierania siebie, zdyszany i nie ma to w sobie, by iść naprzód, nie. Jesteś rzeczywiście robi więcej szkody niż pożytku. Przez większość czasu nasze umysły chcą zrobić więcej niż nasz organizm może, więc dostroić się i słuchać porad organizmu, to jest mądrzejszy niż myślisz. Nasz oddech określa także jaki rodzaj energii spalamy, cukru lub tłuszczu. Tłuszcz jest miejsce, gdzie możemy przechowywać wszystkie toksyny i jest spalany tylko w sytuacjach awaryjnych nie. W każdej chwili jesteśmy na wywieranie siebie i poza oddychać jesteśmy angażowanie współczulny układ nerwowy i organizm reaguje tak, jakby był pod wpływem stresu. Wręcz przeciwnie, kiedy oddychasz prawo angażujemy naszą przywspółczulnego system, który pomaga nam się zrelaksować i cieszyć się; Dlatego doświadczenie więcej przyjemności i spalać tłuszcz.
Artykuł dzięki: